Son haftalarda bu ağrılar çok yaşanıyor ama gerçek sancılarınızı anlarsınız düzenli gelmesi gerekir sancıların eğer düzensizse yalancı sancidir mutlaka sancılarınızı kaç dakikada bir geliyor kontrol edin bende böyle derdim hep ama ilk sancım geldiği anda bu doğum sancısı dedim ve kaç dakikada bir geldiğini kontrol ettim 10 dakikaya düştüğü anda hastaneye gittim doğum başlamış ins sizde sağlıcakla kavuşun bebeğinize 🙏