Selcann Eski9 keske sayfaya baksaydiniz yada ödeme şeklini başka şekilde yapabilseydiniz. Bu durumda sıkıntıya girmenize cok üzüldüm. Umarim halledersiniz sorunu. Ama sayfayabaktim simdi takipçi sayısına göre beğenileri ve yorumu çok az hatta yorum hiç yok çoğu görselde.
Eski9 Selcann Ah cnm nerden bileyim ya vallahi burdan duydum bende gerçekten çok sinir bozucu umarım parayı yollarlar yollamazlarsa da haram zıkkım olsun hamile halimle vaktimi de çaldılar keşke 1 ay surseydi başka sayfaya yaptirsaydim
Eski9 Selcann Yok birde başta çok güzel ilgilendiler hemen tulumu nakışı ismi falan bilgisayardan attılar böyle olacak diye tulum rengi nasıl olsun diye renk için foto attılar vs ama geçen haftadan beri bekliyorum yok makine bozuldu yok çok yogunuz yok tam kapanma oldu banane kardeşim beni mı buldunuz ona göre tarih vereceksiniz o halde insanlar sizin keyfinizi mi bekleyecek yazdım yazistirdim valla bir dünya parayı iade edin elimden gelen herşeyi yapacağım şikayet etmek için dedim istemiyorum tulum falan
Selcann Eski9 yani yazmakla iyi yapmışsınız baştan deselerdi gecikme olabilir su bu diye belki bu kadar olmaz ona göre hazirlarsiniz kendinizi ama böyle olunca yazık yani hiç birseyin anlamı olmuyor. Öyle baştan ilgilenip sonradan saliyorlar iste cok cok memnun olsa herkes yorumda mutlaka belirti olurdu bence hiç yorum yok çoğu gonderide nese umarım paranızı alırsınız en azindan
Minigimm0611 Eski9 Yazık günah ya haklısınız bide onun stresine giriyorsunuz.beddua alıyorlar,küfür yiyorlar böyle yaptıkça, hakka giriyorlar işte ama bunları düşünselerdi zaten yaparşarmıydı 🤷♀️
Eski9 Minigimm0611 yok bide laf söylüyorum diye bana kızıyor bugün yok 6 yıldır bu işi yapıyormuş bilmem ne onzaman adam akıllı yap işini kimse kimseye anlayış gösterip idare etmek zorunda değil 3 gün 4 gün gecikir amenna dokuzuncu gün bugün nerdeyse on gün güya dün kargoya vermişler takip nosu atacakmis bugün hadi bakalım dedim hele bir atma nasıl şikayet ediyorum inanın soğudum şuan tulumdan yani gelse de gördükçe sinirlerim bozulur artık ki ne gelecek onu da bilmiyorum şuan valla inşallah iyi birşey gelir kafam allak bullak oldu zaten tansiyonum var sinirden çıkacak
Eski9 Selcann Güya kargoya vermişler dün toplu veriliyormuşmus bugün dedim o halde bugün de bekliyorum takip nosu ama eğer uollamazsaniz iade yapın dedim paramı akşama eşimi aratacagim madem öyle kusura bakmasınlar kimse 100 Lira da olsa sokakta bulmuyor parasını 😤