Arenn 28+1 haftaligim inanilmaz dunden beri belim ve sirtim agriyor sizinde bu haftalarda bole oldumu ?
derya46 Arenn 17+2 deyim bugun sırtıma bi ağrı girdi zarzor kremle geçti bir de duş aldım cok kötü oluyorya
Dilan9280 Arenn canım cok normal agrıların ben cok yaşadım haylada yaşıyorum hic bir şey çözüm degil yani Suan 33 haftalığım ve hayla yaşıyorum 😑
derya46 Arenn bel agrisini agri kesici zor keser bi de her ilaci icemiyoz krem kullaniyom ben cok agrin oluyorsa dr sor o bisey onerir sana