Arkadaşlar 17.haftama geldim plesenta rahim ağzına yapışık ilerliyoruz 12.haftadan beri hic yeri değişmedi. Eşim ailesinin memlekete götürmek istiyor beni bulunduğum yere 4 5 saatlik mesafe ama orda pek doktor hastane yok kanamam olursa diye gitmek istemiyorum da zaten rahat da edemeyeceğim. Tup bebekle hamileyim ve biraz zor geçiyor hamileliğim bebeğine ya birşey olursa diye korkuyorum. Sizce doktor yol yasağı verimi ben hiç sormadım aklıma gelmedi doktoruna sormuş olan varmı yola çıkma başka şehirde olma durumunu