fenci_anne Merhaba kızlar , Demir ilacına başlayacağım doktorlarınız hangi ilaçları tavsiye etti hangisi daha iyi veya kullanıp memnun olmadığınız ilaçlar var mı , 18 haftalık gebeyim, kaçıncı haftada başladınız kullanmaya
Hacerdnc fenci_anne gyno ferro sanol isimli ilacı yazdı bana doktor yaklaşık 1 ayı geçti onu kullanırım şu ana kadar çok şükür yan etkisi ile karşılaşmadım. Ayrıca kabızlığa da birebir. En azından bende o şekilde etki yarattı. İlacın yorumlarını okuduğumda da bazı kişiler kabizliğa iyi geldiğini fln yazmış. Doktora ilacın ismini verip kullanıp kullanamayacağızı sorun eger doktorunuz da tavsiye ederse kullanabilirsiniz. En bilinen yan etkisi dışkınızın rengi siyah oluyor ana korkmaniza gerek yok herkeste aynı etki oluyor. Onun dışında şahsen ben bi yan etkisini gormedim.
kbr_93 fenci_anne ben damlalı yap olarak kullanıyorum gayet iyi ekmeğe sıkıp yiyorum kahvaltıda bi damla yetiyo zaten wellcare d vit fiyatıda uygun
Mltm07 Hacerdnc evet dışkı rengi değilti buda demir ilaçlarının geneli böyle yapıyor zaten kabızdım afedersiniz 5 gün falan yapamamıştım ilacı içtim 3. Günde baya etki etti
Mltm07 fenci_anne ben 6 da başladım tırnaklarım falan mosmor olmuştu demir eksikliğinden 4 gün oldu doktorum çok güzel bir ilaç verdi gyno ferro sanol diye içinde demir glisin sülfat folik asit b12 var tek bir ilaçta hepsini hallediyor çok memnunum
uzumunannesiEsra fenci_anne d vit ve feramat ı gebeliğimin ilk başından beri kullanıyorum değerim düşüktü hemen yazdı doktor. Şu an 12 haftalıkız Demir depolarım dolmuş şu an bıraktırdı. 5. Ayda tekrar başlarız dedi
Addile Maltofor fol yazmıştı bana kimseye yazmadımı başka bi arada feramt kullanıurdm o çok kabızlık yapmştı ama sanki daha etkiliydi
esmerrmm Hacerdnc sizde karin agrisi yaptimi bnde cok karin agrisj yapti kullanmayj biraktim birsey olur diye
Hacerdnc esmerrmm yapmadı bende. Kişiden kişiye değişiyor demekki . Tabi yan etki oluşturuyorsa değiştirmeniz iyi olmuş bencede