Kızlar merhaba 19+5 hamileyim yaklaşık 4 5 gündür sol göğsümün altında ağrı oluyor akşamları ve gece yatarken çok fazla bir ağrı değil ama rahatsız ediyor kaburgalarım ağrıyor gibi gebelikle ilgili olabileceğini düşündüm aranızda başına gelen varmı acaba sanki doktoruma danışıcam bu konuyu randevu tarihi gelene kadar burdan sizlere danışmak istedim