Hanifeee_ bende ilk gebeliğin de erken doğumla öğrendim. Kendi rahmim yarım ve 2ci ayrı rahim vardı am a işlevsellik yoktu. Doğumdan sorna 2 kere amlayt oldum. Sornasında operayonalra bağlı tüpler de yapışıklık oldı. İlk tüp denemem de 2 bck aylık düşük oldu. Şu anda 6 aylık hamileyim elhamdülillah bi sıkıntı yok. Ama ilk hamile kalmadan tedavi olup hmaile kalsaydım doğumum bu kadar zor gecmez arkasından 2 3 operasyon geçirmek zorunda kalmazdım. Hmaile kalınca rahim genişliyor ve bozuk olan şekil hali ile daha da şekil bozukluğu kanama vs sıkıntı çıkabiliyor. Doktorunız ne diyorsa önceden tedavi olun. Gerekirse 2 ci bi uzman görüşü alın. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah evlat sahibi olmak isteyen herkse nasip etsin inşallah Rabbim hayırlısı ile 💕