Busraderecam bende senin gibiyim, bi akşam oldu idrar yaparken kasığa resmen taş oturmuş gibi oldu yürüyemedim, doktoruma gittim baktı bişey yoktu bebek yukarıdaydı, böbreklerin ağrıdığını söyledim baktı hiç bişey yoktu. Normal bi durum bence bebek büyüyo ondan olur. Geçen de aynısı oldu, yattım dinlendim geçti. Ara ara oluyo maalesef.