asyamm59 Merhabalar, el parmaklarımda ağrı ve parmak uçlarımda uyuşma var. 34 haftalık hamileyim. Bu sıkıntım 32.hafta itibari ile başladı Dr normal olduğunu söyledi. Sizler de böyle Bi sıkıntı yaşıyor musunuz? Yaşıyorsanız çözüm bulabildiniz mi?
Gamzegokcee asyamm59 Bende de var ya yaklaşık 3 aydır falan. Magnezyum kullandım ama geçmiyor. Genelde sabah uyandığımda oluyor felaket. Doğumdan sonra geçer diyorlar inşallah geçer
Didoudo asyamm59 sağ elimde var benimde bendede 32 de basladi 34 haftalik hamileyim. Soguk suya tutmak azcik iyi geliyor gibi oluyor ama kesinlikle gecmiyor cozum bulabilen varsa bende bekleyeyim burada
Dilan9280 asyamm59 canım benimde aynı şekilde öyle göğüs altı uyuşması oturunca ayaklarda diken gibi batmalar sordum bugün doktora normal dedi