Zehraaa98 Sinem_58 canım senın inmiş baya benım ki nasıl bakar mısın https://www.img.gen.tr/image/638bfba4-f7cb-4c74-bf3d-2dbcf2decad3.a5t Şiş olan yer totosu 😂 bebenın her yerde bellı oluyor totosu cok kalkık napcaksak🙈
esratalha Zehraaa98 ya nasıl anlıyosunuz kafadı poposu nerde ben bi türlü anlamıyorum ama sanki benimki hep yatay duruyo😂
Sinem_58 Merve_Sa oturduğun zaman bacaklarına değiyorsa inmiştir diyorlar ama ben yinede anlamıyorum ilk olunca sanırım böyle acemi oluyor insan
[silindi] Sinem_58 25 haftalık ikinci gebeligim benimde indi 2 gündür fark ediyor bakip bakıp duruyor aynaya 😅
Sinem_58 Yasemin_in68 34+6 ama erken doğum riskim çok yüksek ve Sanırım dünde nişan geldi anlamadığım için tam bilmiyorum sürekli hastanede yatıyorum her tarafım delik deşik oldu 2 gün önce yine acildeydim
Yasemin_in68 Sinem_58 çok geçmiş olsun canım nişan dedikleri kanla karışık akıntı sanırım doktor söyledi bana da öyle olursa doğum 72 saat içerisinde gerçekleşecek denektir diye