Ben de aynılarını yaşadım canım şuan 17 olduk ama hala devam ediyor. Bi ilaç verdi doktorum gece yatarken 2 tane alıyorum 2 haftadır yemek yiyordum dün bitti almadık bugün 2 kez tekrar isrifar ettim sadece ilaç tutuyor beni de. Ama ilk zamanlar su bile kokardı çok zordu Allah yardım etsin ama limonlu ve soğuk buzlu su iç canım az az iç yudum yudum sık sık. Tuzlu kraker ye ekmek al bi lokma kendini de yıpratma bebeğim beslenemezse diye. Elinde değil biliyorum çok çok ağır geçiyor bulantı ama başta kendin için lokma lokma da olsa aç kalmamaya çalış 🦋🌸☺️