13345m Kızlar merhaba yarın sezeryan olarak doğum yapıcam 8 bucuk da gel dediler. Ama doğuma 12 gibi alırız dediler. Bugun kan testlerimi covid testlerimi de yaptılar. Yarın erkenden ne yapacaklar fikri bilgisi olan yazabilir mi
gamzosgamzos 13345m Serum bağlıyorlar önlüğünü giydiyorlar nst ye bağlıyorlar benimde 12 bucuktu aslında doğumum ama 11 e 10 kala almislardi 11.08 de kızım dogmustu
Beyzan 13345m yatış yapılıyor damar yolu açılıyor serum veriliyor sıvı takviyesi olsun diye. nst ye bağlanıyor bebeğin son durumlarını öğrenmek icin.
13345m Ballimiz abartılacak kadar acı falan yok saniyelik acı da değil de kaşıntı gibi otomatik gözden yaş geliyor sızlıyor okadar