Seseeeeee Merhaba herkese, ikiz bebekler dogdunda anne yani beşik 2 adet mi alınıyor yoksa anne yanına tek beşik konup, ikizler aynı beşikte mi yatıyor? Ikiz bebek arabası önerileriniz var mı?:)
Humeyra350 Seseeeeee ben 2 tane beşik aldım. Bebek arabası da e bebekten joinin alıcam 2500 şuan fiyatı indirime girince 1800 r kadar düşüyor ve yorumları çok iyi
42iekti Seseeeeee canım ıkı tane aldım ama ılk 3 4 ay en aZından tek besıkte yatıracam onlar yan yana olmaya alıstı guven duygusunu o sekılde saglıyorlar ve daha huzurlu oluyorlar sonra duruma gore hareketlenınce besıklerını ayırırım