Sevda2018 hiçte erken degil 😐valla ben 4,5 aylığım şükürler olsun herşeyeni aldik😊 sadece kiyafetlerini ve bakim urunlerini alicaz yakin bir zamanda allah nasip ederse 🙏🏼 allahm herkezin yavrusunu saglikla kucagini almayi nasip etsin onerim benim kendi odaniza bebek icin ufak sepet almaniz bence en azindan 3 ay yatiyor bebek sepete biz aldik benim yanmda yaticak ilk 3 ay yani yurdisindaym ve bebegi büyük yataga koydurmuyorlar hem sizin icin daha rahat olur hemen yaninizda ilgilenebilirsiniz.