Iscn Merhabalar 23+0 haftalık olduk ama son zamnlarda aşırı bi nefes darlığı oluyor normal mi doktora da göründüm bir sorun yok dedi ama içim rahat değil benim gibi olan var mı ve ne zaman geçti😕
2-prensesannesiii Iscn doğum yapana kadar geçmiyor malesef. Yemeği fazla kaçırmamaya dikkat edin ben çözümü öyle bulmustum
Elif5361 Iscn 31 olduk Hala geçmedi maalesef ağırlaştım sadece midemi çok şişirmiyorum çok kaçırırsam daha da zor nefes alıyorum 🤷🏻♀️
Iscn 2-prensesannesiii denedim ama ne yapsam rahat edemiyorum uyuyamıyorum artık ya sankı nefes almıyorum🙁