Burcuu123 Merhaba anneler 38 haftalık hamileyim bebeğim makat duruyor sizin bebeğinizde böyle olup başka sağlık durumu olmayıp kaçıncı haftada sezaryana aldılar acaba yarın kontrolüm var acaba yatırırlar mı şu gün gel gün verelim mi derler yoksa yarın şu güne yatırmak için mi gün verirler sizlerde nasıl oldu
Turahanmeral Burcuu123 canim beni 38 +4 te alacaklar sezeryana 2 gunum kaldı sana da bu hafta ici verebilir
SmeyraOuzKaraca Benim de 38+6 da alınacak bugün doğumdan önce son kontrol var bakalım ne diyecek cuma günü kavuşacağız inşallah oğluşa 🙏🏻