Ceylancik Ultrasonda herşeyi çok iyi diyor ama baştan beri hareketleri çok az ilk gebeliğim aynı durumu yaşayan varmı acaba kızım olucak bide
Naz_01 Ceylancik ilk başlarda nasılsa hep öyle devam ediyor gördüğüm kadarıyla.sağlıksız olduğundan değil de uysal bi bebiş olacak galiba 😊
Brn18 Benim şuan ikinci gebeliğim kızımda daha azdı hareketleri ama şuan oğlum olucak kısmetse daha fazla hissediyorum hareketlerini ilklerde daha az hissediliyor heralde