Elfelf475 midekoruyucu düz koyu boyadan daha güzel duruyor benim evimde taş kaplama olduğu için atamıyorum renkler hep gri ama size uymuyor konseptim 😁
Portakalgeliyor midekoruyucu Merhaba :) Benim görüşüm duvar kağıdından değil bence boya olmalı birde şimdi artık çıta ile çerçeve gibi yapıyolar isterseniz çerçeve yerine ortadan çıtayı geçin iki renk yarısı gri yarısı antrasit çok hoş olabilir :) 🎈
Portakalgeliyor midekoruyucu örnek araştıramadım daha ama şöyle sunayım size https://evgezmesi.com/photo/60114 https://images.app.goo.gl/2Z42Z88HoBcyzFuw9
midekoruyucu Portakalgeliyor aaa evet çok güzel duruyooorrr 😍 çok teşekkür ederim hemen albüme alayım bunları 😁