Benim belimde hem fıtık hem de kayma var. Normal hayatta zaten belli aralıklarla bel ağrısı çeken biriyim. Sezaryen doğum olursa belden aşağı uyuşturulmaktan korkuyorum. Daha sonrasında ciddi bel ağrıları çeken oluyormuş, aylar geçse bile hala kendini belli durumlarda belli eden. O yüzden acaba ben de genel anestezi ile mi doğum yapsam diyorum🤔