Hanımlar 34 haftalık hamileyim ,3 gündür bebeği çok aşağıda hissediyorum bel ve karın ağrım vardı ama büyük tuvaletime çıkınca o geçti. Sizce şu an bebeğin bu kadar aşağıda olması normal mi ve de ara ara ağrılar?
Cuma günü doktor randevum acile gitmeli miyim?