Benımde 5. Gün embroyosu 2 tane yapıldı
Tek tuttu suamda 11+1 iz
Bendede en bastan berı en dıkkat cekıcı olarak bel agrısı oldu
5.gunde erken testte pozitif cıktı 3 gun sonrada kanda cıktı
Hatya evde teat yapıp pozıtıf gordugum de merdıvenlerde. Bıle düştüm
Daha kalp atısları yemı duyulmusken canım ananemı kaybettım
Bunun yanı sıra bende seker tansıyon var
Ve en son gectıgımız hafta cumartesi kanama gecırdım 4 gun boyunca bunun 2 gununu hastanede yattım
Cok şükür ki şimdi iyiyiz bebek iyi mevlam neylerse guzel eyler verecekse sana verır dua ac dinle bolbol en guzel manevı guzellıkler onlara sıgınmak
Rabnım ısteyen herkese versın ınsallah 🤲