Hatice4446 Benim ilk dogumum erken olduğu için o an ameliyathane fikrine hic alistirmamisim kendimi ve ilk indigimde inanılmaz ürkütücü gelmişti bir anda aglama gelmişti tamsiyonum falan düşmüştü 😂 ama spinal olmuştum ve iyiki oyle olmusum kızımı hemen gorebildim sesini duyabildim çünkü hemen kuveze gittigi icin gece tekrar gormeme izin verdiler. Genel olmadim hic nasil bir etkisi olur bilmiyorum ama en ufak seyden etkilenmem o an bebegimi gormek benim icin daha onemli dersen kesinlikle spinal oneririm 😍😍😍 şahsen ikincide sezeryan olacak ve inşallah yine spinal istiyorum 💜