KZeynepk Deletedmom9823 şuan 29 olduk😍 28+2 de gitmiştim doktora 1450 küsür kilosunu 38cm boyu vardı benim fıstık kızımın😍😍
ysmn_kck17 Rabis01 Normal hatta çok iyi dedi kilosuna bende 2600 felan duyunca şaşırdım 2200 ,2300 bekliyordum haftasına göre .
Rabis01 gulten5897er kilosuna doktorunuz bisey dedimi haftamiz yakinda fazla geldi sanki kilosu bana masallah
Nur000 3MelekAnnesi3 erken doğum riskim var ve gelişim geriliği de var o yüzden sık sık kontrole gidiyorum
uraluygar 0267 her sabah 2 yumurta, beyaz peynir, süt, muz yiyorum hic sasmaz bunlae bıkkınlik geldi ama yemeye devam😂 diger ögünlere hic dikkat etmiyorum inan ki her gün 1 teneke kola icerim kötü aliskanligimi yenemiyorum 😂
0267 uraluygar çok biyi aslında bende aynı şekilde besleniyorum sadece muz yemekten bıktım ama yine başladım yemeye kısa jibara vermiştim.