Babyiveannesi Asi olmyaya giderken çok korkmuştum ama hiç ağrı olmadı burda herkez aşıdan sonra kollumuz çok ağrıyordu falan dediler bende korkmuştum ama şuan bir ağrım yok 😁😁
ebru23 Babyiveannesi bende oldum ama 3 dozu :) oglum 25 aylik kizim gobuste 5 aylik suana kadar agrim olmadi oburlerindede olmamisto ama bir gun sonra kolu yarim kaldiriyorsun baska bisey olmamisti gorumcem de sisme oldu baya
Deniztrn Babyiveannesi o felaket tellalları yüzünden bende korkmuştum ama hiç ağrı sızı hareket engeli olmadı hatta yapmamış kadar rahattım
Kereminannesiiiiiii AylinCk aynen bende de yaptırdığım günün akşamına doğru ağrı başladı iki gün ağrıdı ama abartılacak birşey değildi
CeydaVolkan Bende bugün yaptırdım tetanoz aşısı öğleden sonra ağrımaya başladı kolum. hemşire dedi arada çok agri yaparsa kolu buz koyabilirsin dedi bende arada buz koyuyorum.
Yasoo96 Ah ah o tetanoz. Beni hasta etti 3 gun ateslendim. Dogumdan sonra 3. Dozu vurulacaktim ama yoookk kalsin😂😂