BusraOrhan Merhaba Güzel Anneler:) 9+5 günlük hamileyim. Çok şükür herşey yolunda iyiyim sıkıntım yok. Sadece dün bugün sağ kasigimda ufak ufak ağrılar var batma gibi. Internette baktım normalmiş rahim ve çocuk büyüdü için 🤗🤗 ama sizede sormak istedim normal mi ??
GizemTayfun BusraOrhan Bende 9 haftalık hamileyim bendede oluyor arada ilk solda hissederdim şimdi iki tarafta etimi çeker gibi bi acı büyüyordur diye düşünüyorum normal diyorlar ☺️
BusraOrhan GizemTayfun 😘😘 sağlıkla kucağımiza alalım inşallah. Allah korusun kanama vs olmadığı sürece normalmiş zaten. Sormamın sebebi farklı tecrübeler vardır belki aramızda diye.
GizemTayfun BusraOrhan Benim 5 haftalıkken kanamam olmuştu sonrasında bende tedirgin oldum herşeyden şimdi alıştım Rabbim korusun birdaha yaşamayız inşallah 🙏🏻
Enesefe Evet canım benim de ara ara oluyo doktorum normal dedi kas kasilmasi dedi bir de bebek in basi ordaynis 😀😀