Nesriiin Iyi günler Anne adayları♥️ 5 hafta önce 2 buçuk aylık bebeğimi kaybettim. Kürtajdan sonra daha adet olmadım. Şimdi bir hamilelik testi yaptım ve baya baya açık silil çızgı çıktı. 3 gün önce yapmıştım onda hiç çıkmamıştı.
Nurtrky Nesriiin beta 14 gün içinde gidiyor bende kürtaj oldğumda doktor iki hafta idrar testin pozitif çıkar demişti sizin baya geçmiş inşallah bebek vardır🌸
Eymeniminannesi Nesriiin bende dusukten sonra adet olmadan hamile kalmisim, kurtaj olmamistim ama kendiliginden dusmustu 28 haftalik hamileyim su an.
Nesriiin Nurtrky aynen canım 4 gün önce tek çızgı çıkmıştı bügün çift. İnşallah vardır ve bu sefer sağlıklıdır♥️
Nesriiin Eymeniminannesi allah bağışlasın♥️ Beni korkutuyotlar ya, kürtaj olduktan sonra 3 ay beklemezsem yine düşük yaparmışım diye
sumeyraballl Nesriiin o zaman kan verin kesin sonuç alırsnz testler de bozuk olbilr adet görmeden de hamile kalmş olabilrsnz kan en garantisi
mucizemgelsin Nesriiin Bende kürtaj olduktan sonra hiç regl olmadan hamile olduğumu öğrendim . İçimde bi korku var . Bu durum riskli mi?