Ilkay28 canım doktorumdan hiç bir zaman şikayetçi olmadım eşimde bende memnunuz onu geçtim güler yüzü empatisi desteği hep üzerimizde ki güven çok önemli güvenimiz sonsuz doktorumuza her acil durumumda geve gündüz bir telefon ucunda oluyor 🙏🏻 Benim doğumdan korktuğumu biliyor benim doktorum ki hala korkuyorum 😒 bana sürekli korkma arkanda destekçin ben varım bana güven Allah’ın izniyle diyor. Ben sormadan bana herşeyi anlatıyor takipte ve hastalarına önem veriyor hastalarını onca kişi olmasına rağmen unutmaz asla 🙏🏻 Muayene ücreti 65 sezeryan 1500 normal 1200 di herhalde