Prenses21 canım az once geldim 36+0 olduk heran hersey olabılır dıye. Hamılelıkten once lazere gıdıyordum hamıle kaldım pudralı agdaya basladım buyuk rahatlık 45 gune bır gıdıyorum vallahı. Lazerde komple bıtmıstı ama hormonlar dolayısıyla tek tuk cıkmıstı gerı onlarda pudralı agdayla ıyıce azaldı dıyebılırım dogum sonrası neler olacak bakalım