Belki denk gelenler vardir iki gecedir agri cekiyorum surekli ben gibi hikayesi olan postlara yaziyorum .. ikinci doğumum ve sehir degisikligimiz oldu esimin isi icin . Burda hamile kaldim gel zaman git zman dogum gunune 3gun kaldi bebegin doktor uc gun icinde dogdu dogdu dedi yoksa carsamba sabah erkenden gel dedi . Ama ben agridan kivraniyorum nstde bisey yok 🤫 dun gece ciddi ciddi agri cekmeye basladim sabah acile gittim hafta sonu diye bakmadilar neymis ilk dogumdan kalan aciklkk varmis doktor olmadigi icin sunide vermiyomus . Neyse sabaha kadr cektim ama yemin ederim suni sanci bildiginiz kemiklerim agridi taa 🤯 ilk kizimda cektigim icin biliyordum . Sbah esim isten gelince gittik dogum haneye aldilar muayne icin . Doktor bi bakti 8cm aciklik hemen soyun dedi ama ben sok 😁 aglamaya basladim sezeryandan kurtuldum diye bir saat icinde hafif suni verdi ama bana islemiyo kendi sancin daha fazla dedi . Basladik ıkınmaya belki bes kez ıkındim ama kizimin ciktigini hissettim aha geliyo diye bi bagirdim ebeler guluyor hepsi bayandi ve coook tatlilardi hasta bakici bile destek veriyo ya mukemmel insanlar . Devlet hastanesi birde . Kizimi ten tene temas yaptilar onunla ilgilendiler sonra benimle dikia falan derken suan odadayiz Allahima binn sukur bitmicek sandim o bir saati ama simdi koymunda allahim herkesi bir avazda kurtarsin . Uzun olduysa hakkinizi helal edin ❤️🥰