Semadeniz Kızlar bugün gebe olduğumu öğrendim. Beta 68. Aynı zamanda kahve akıntım başladı. Sizlerin nasıl yerleşme oldu anlatırsanız sevinirim. Kaç gün sürdü. Ne yoğunlukta vs.
Ysmnbl Semadeniz benim küçük küçük lekelenme şeklinde oluyodu günlük ped kullanıyodum 2 3 gün suruyodu 12 haftaya kadar devam etti benim her ay düzenli olarak şuan 33+5 im hayırlı olsun bu arada sağlıcakla gelsin bebisko
Naz_01 Semadeniz benim 7.haftada lavaboya gittiğimde peçeteye sadece iki damla civarında kan gelmişti .başka da hiç gelmedi.yani kahvereni felan hiç gelmedi
Melis406 Semadeniz benimde oldu öğrendiğim gunden itibaren 3 4 gün sürdü azz az slipte lekenme peceteyle silince gelme şeklinde kahvemsiydi doktorum kırmızı kan gelirse gelmelisin yat dinlen istirahat et iş yapma dedi 5 6 gün dinlendim fazla kalkmadm geçti
Melis406 Semadeniz belli bir ıcerde duran kan birikintisini atincaya kadar oluyo sonra düzelecek insallah iyi düşünün iyi olsunn🙏🙏