Ozgeturk123 Kızlar merhaba adetim bugünle bir 3 gün gecikti dün gece kan testi verdim negatif çıktı ama 10 gün daha beklemem gerektiğini söyledi sizce pozitif çıkma ihtimali olabilir mi birde aşırı şekilde belirtilerim var kusuyorum sol kasığımda batma var
Yavrucuk07 Ozgeturk123 kan testi kesin sonuc veriyor cnm,ustelik gecikmen olmus ve negatif ,insallah gec dollenme olmustur,istersen bir de acilde kan ver gebelik icin ,cabuk sonuc cikar
Bnkchamis Ozgeturk123 canım merhaba bende 19 şubatta kan testi yapmıştım 1.20 çıkmıştı 26 şubatta lekelenme olunca tekrar kan testi yaptırdım 87 çıktı ve şu an 18 hafta 4 günlük hamileyim . Geç döllenme olabilir ama hamileysen bu içine doğuyo negatif çıktığında bile ben hamileyim diyip duruyordum. İnşallah güzel haberler alırsın
Adaaa16 @Ozgeturk123 ben adetim 5 gün geçince kan vermiştim negatifti. Aradan bi 10 gün daha geçince tekrar test yaptım pozitifti. Geç döllenme olmuş😊
KkubraOz Bnkchamis merhaba lekelenmeniz nasıl oldu acaba benimde bugün adet günüm dün ve bugün lekelenmem var adetim gelmedi. Acaba kan versem çıkar mı idrar testinde çıkmadı
Bnkchamis KkubraOz açık kahverengi günlük pede geliyodu ama yoğun değil böyle hafif hafif iki üç gün geldi ilk adetim geliyo sandım adet olmayınca anladım evde test yaptım silik çizgi çıktı bir gün sonra kan testinde çıktı. Ama ben öğrendiğimde çok yeniydi doktor bile 3 4 haftalık anca demişti