Tmerve Nazo1212 ben 10 haftalıkken lekelenmem olmuştu. Eşimle kan uyusmazligimiz var O yüzden olmuş ve iğnemi oldum. Doktor a gitmekte fayda var bebek acısından
rgk Nazo1212 ben 12 deyim benim de oluyor, geçen hafta acile gitmiştim sorun olmadığını söyledi, haftasonu da kendi doktoruma gittim, daha çok su iç daha az ayakta kal dedi. giderseniz içiniz rahatlar en azından
Gizemmm12 Nazo1212 benim de 12. Haftamda kahverengi lekelenmem oldu hastaneye gittiğimde bebeğimin 9. Haftada kalp atışının durduğunu öğrendim hastaneye gitmekte fayda var bence ertelemeyin
Nazo1212 rgk gittim canım kırmızıya dönerse gel dedi zaten 12. Haftadan beri progestan kullanıyorum kullandığım halde böyle oldu
Nazo1212 Gizemmm12 geçmiş olsun gittim canım ama bişey yok dedi doktor sadece kırmızıya dönerse gel dedi zaten progestan kullanıyorum kullandığım halde böyle oldu
Gizemmm12 Nazo1212 anladım canım aman yine de siz dikkat edin benim canım yandı sizinki de yanmasın allahım kucağınıza almayı nasip etsin
Nazo1212 Gizemmm12 amin canım inşallah kimsenin canı yanmasın rabbim en kısa zamanda sana tekrar nasip etsin . Üzülme benimde ilk hamileligm düşükle sonuçlandı 8.haftada kalp atışı duyulmadı 2 sene sonra rabbim tekrar nasip etti inşallah bunda da aynısını yaşamam :((
Nazo1212 Gizemmm12 korkma canım bence iyi bı kadın doğuma gidip tepeden tırnağa muayne ol ondan sonra düşün tekrardan çok fazla beklemenin bı anlamı yokmuş ben pişman oldum şahsen 2 sene beklediğim için
Nazo1212 Gizemmm12 bende 2 sene o yüzden bekledim ama bekledikçe daha da uzaklaşıyosun daha da korku kapliyo icini