Kızlar ben doğum yapalı 4 gün oldu ama göğüslerim çok fena resmen ağlıyorum bana ÖnerebiliceğiNiz ne var? Lansinoh işe yaramıyo sürekli sürüyorum ama dinmedi. Gümüş kapak veya ayva çekirdeğinden jel yapanlar var ama ben mi yanlış kullandım bilmiyorum hala canımı çok yakıyor 😔