Temmuzda nasipse doğum yapacağım 12-13 temmuzda olabilir 5-6 temmuzda belli degil sezeryan olacağım daha günümüzü vermedi doktor. Doguma memlketten annem babam kardesim gelecek. Normalde donerken onlarla birlikte dönelim diyorduk. Esim bugun cocuk daha yeni dogmus kucuk olacak arabada sallandikca kemikleri acır biraz zaman gecsin 15-20 günlük olsun kurban bayramida gecsin oyle gidelim diyor. Bende kararsiz kaldim napcam bilemedim sizce sezeryandan sonra 1 hafta sonra gitmrk bebek icin nasil olur? Sizcede kalmaliyimim napalim