deno1 bende tüp bebek vesilesiyle hamileyim, 17+5 deyim, benim de çok bulantım olmadı, çok nadir hafif şiddette oldu. Bende hep endişe ettim midem bulanıyor diye. Üç defa kusma yaşadım ama boğazımı temizlerken midem kalktı da oldu. Yani endişe etme bu Allah’ın lütfu 🤲🏻🤲🏻