Masal53 Kızlar sinirlendiğinizde ne yapıyosunuz ben çıldırır gibi oluyorum ya biyerleri dağıtacam ya ağlayacam 😠😠 sizler napıyosunuz sinirlendiğinizde
Esraali Masal53 kahve yapıp beni sinirlendiren kişiler için intikam planları yapıyorum gemelde soğukkkanlı insanım cok belli etmem 😊🤣
Masal53 Bubuseli ben ağlamakla kalmıyorum bazen saçlarımı çekiyorum bazen bağırıyorum çığlık atıyorum bazen karşımda kim varsa vurmaya çalışıyorum
ZumrutHanim sinirlenmemeye calismak da bi cozum seninle konusmustuk hatirlarsan. bem durduk yere sinirlenmiyorum. disaridan mudahale soz konusu. ama zarar bana sanci direk karnima vuruyor. zikirmatikte zikirler cekiyorum
Masal53 ZumrutHanim senle konuştuk evet ama o gün sinir oldum çünkü yazdıklarını sildin ve ben delirdim
Mom789 Müziği son ses kulaklıkla dinleyerek bi ağlarım bi sure sonra rahatlıyorum ben oyle sinirim stresi disa vuran biride değilim kızdığım kisiyide yansıtmam tek başıma yaşarım atarim içime sonra bisey olmamis gibi devam
Saziyersin Pinkdreamss kesinlikle zaten bu ara hem hormonlar hem de doguma az.sure kaldi üzerine havanın sıcaklığına birde bizleri sinirlendirdiklerinde ver yansın oluyor 😅😅😅