gul_bf 4 sene önce sezeryan doğum yaptım, 5-6 saat sonra anestezi etkim geçince yürümeye başladım eve çıktıktan 5 gün sonra ayaklandım gülünce hapşırınca yada öksürünce dikişlerim sancımıştı sadece 40 günün sonunda iyileşmişti ama korse kullanmadım çamasır olarak almıştım ara ara onu kullandım, bol bol yürüyüş yaptım hiç sezeryan göbeğim yoktu şu an ikinciye hamileyim bakalım nasıl olacak 🤷♀️ Annenin enerjisi ve gücüne bağlı diyebilirim ben bunun için ben güçlü olunca bebeğime daha iyi bakabileceğime inandırdım kendimi ve çok erken toparladım 🌺