Meralrabiamhmt Kızlar 3 gun oldu dogum yapalı goguslerım hep yara ıcınde ne onerırsınız bebegım emerken ıskence cekıyorum resmen 😔😖
Cicilibicili Meralrabiamhmt benim de ilk yara olmuştu. Ağlaya ağlaya emziriyordum. Canım çekiliyordu sanki. Lansinoh, garmastan, ayva çekirdeği jeli hepsini sürdüm. Göğüsler ilk şoka giriyor sonra düzeliyor geçicek mersk etmeyin çok geçmiş olsun🌸
Meralrabiamhmt Cicilibicili cok tesekkur ederim 3 gundur resmen emzırırken aglıyorum beklyeyım bakalım 🙄