Kızlar cuma günü günüm doluyor. Doktorum tansiyon problemimden dolayı riske atmak istemediği için cumaya kadar kendi gelmezse cuma günü gel 8 buçukta doğumu başlatalım dedi. Suni sancı ile doğum yapanlar nasıl geçti beni neler bekliyor çok merak ediyorum