Cigdemss Alparslanveannesi_ aslında normal kilonuz, yürüyüş egzersiz bir de bealenmeye dikkat edince kilo alımı az oluyor. Ben hiç aburcubur yemiyorum. Düşük kilo ile gebelikte 12-16 arası normal oluyor
zllcnlky Alparslanveannesi_ Ben başta kilo alamadım sonra hızlı kilo almaya başladım. muhtemelen şimdiden sonra asıl kilo alacağım, sağlık olsun