orkide21 34 haftalığım be r aydır var ama iki gündür şiddetli yemek borusu yanması yaşıyorum benim gibi olan var mı ilk haftalar böyle şikayetim yoktu
Akrepbebek orkide21 23 haftaligim ve malesef bende cekiyorum bu ağrıyi.maden suyu ictigimde rahatlatiyor beni. Hamer isi tukettigimde ekstra daha çok yaniyor bende. Yedigin şeylere dikkatli et .
idiloska orkide21 reflü, aynı şey bende de var, soda, elma, salatalık, dondurma ve gaviscon şurup. Domates, zeytin, asitli, baharatlı, salçalı şeylerden uzak durun, onlar daha çok yakıyor.
Umi21 orkide21 mide yanması yasıyorsunuz bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor doktorunuza iletirseniz şikayetinizi şurup veya hap yazabilir ben rennie duo kullanıyorum çok iyi geldi yoksa gece uyku uyuyamıyordum
Mom789 Ayy o oluyordu bendede reflu o bebek baskı yaptıkça büyüdükçe mide hazımsızlık yapiyor beni tek rahatlatan leblebiyi 1 cay bardağı kola iciyordum doktor demisti rahatlatıyor du cidden ilac surup kullanmamak için bunu yapıyordum
orkide21 Mom789 ayyyy siz doğum yapınca geçti mi benim ki görmek borusu yanması bildiğiniz sizinde mi öyleydi ne zamana başlamıştı sizin
idiloska orkide21 benim 31′den beri var 36+3′üm doğum sonrası geçermiş, daha bugün anlattı doktor bebek büyüdüğü için baskı yapıyor mideye diyaframa ondan dedi
Mom789 orkide21 doğmadi ki daha inatçı 😂karnım asagi indi birazcık ondan dolayı rahatladım ben şuan yok😂30dan 36ya kadar devam etti benim sonra bebek bi tik asagi indi rahatladım ben
Akrepbebek orkide21 ben mide ağrısı cekmiyorum senin gibi sadece yemek borusu yaniyor berbat bi durum. Dedigim gibi ne yediginde böyle oluyor ona dikkat etmen lazım. Ve bir kaç gün ağrısı suruyor. Maden suyu tukettigimde ertesi güne ağrısı epey bi azaliyor.
orkide21 idiloska sizin de mi sadece yemek borusu yanması böyle asit dökülmüş gibi oluyor mu sabahları bile oluyor benim
orkide21 Mom789 umarım ben de rahatlarım bugün çok kötü oldum 😭 kaç kilo aldınız acaba onla alakalı olabilir mi diye düşünüyorum
orkide21 Akrepbebek yanma geçi oluyor sabah bile oluyor kaç kilo aldınız acaba onla alakalı mı 69 şa hamile kaldım 85 im
Akrepbebek orkide21 ben de 64 ile hamile kaldım 81 kiloyum şuan.🤭 ama kilo ile ilgili olacagini dusunmuyorum. Bebek büyüdugu için mideye baski yapiyor