Merhaba anneler ve anne adayları ikiz doğum ile ilgili sorularım ve düşüncelerim var yardımcı olur musunuz?
7 ve 5 yaşlarında iki kızım var normal doğumla dünyaya geldiler. 12+4haftalık ikizlerime hamileyim normal doğum istiyorum doktoruma konuştuk olur fakat doğum anında sıkıntılar olabiliyormuş biri normal doğarken diğeri hareket edip ters dönebilir ve hemen sezeryana da alabiliriz dedi fikri olan kendinde veya çevresinde başından geçen oldu mu