Ecrinnur123 Kızlar eşimin iş yerinde arkadaşının bebeği doğmuş da ziyarete gidelim dedi bende eşini hiç görmedim daha önce ilk defa görüşücez hediye olarak bir pijama takımı aldım bebeğe bir de iki tane alt ayıp olmaz dimi kafama takıldı da biraz
mavi_kus Ecrinnur123 ayıp olmaz herhalde , bugüne kadar kime bebek hediyesi götürdüysem tanıdık tanımadık genelde biraz daha ayından büyük dışarda giydirilcek şeyler aldım ben