Essa Canım bende 37+2 gerçekten öyle zorlaştı ki hamilelik bu zamana kadar gerçekten yeni yeni yaşıyorum . Bu zamana kadar öyle aktif öyle güzeldi herşey temizlik herşey günlük yapıyordum , şimdi yere eğilemiyorum yaa. Benim öyle karnım da çok büyümedi ama ağırlığı çok😫 bende ki en büyük sıkıntı ,,bahsettiğin vajina ağrısı, dayanamıyorum öyle zor ki o ağrı sanki çocuk aşağı indi orada. Ama hala hareketleri yularda . Ah o ağrı olmasa😓 seni çok iyi anlıyorum yatakta sağ sol yapmak bile 😫 Rabbim kolaylık verir inşşş. Salı günü muayane bakalım ne durumda bebiş. Biz artık her hafta görüşüyoruz Ya siz