tontirik Ogretmenim7 @huma2018 kızlar valla yeni gördüm 😂🥲 iyiyim çok şükür Perşembe gidicem kontrole. Cinsiyeti öğrendim bu arada. Hadi bilin bakalım 🤔 😍
tontirik Ogretmenim7 burayı baya boşladım desene 😂😂 hastaydım ya boğazım belim ağrıyordu bide baş ağrısı. Sadece bebek bilgisi okuyup çıkıyordum. Millete sallamayı bıraktım sjdjjs. Bi askıya aldılar beni 4 gün ondan sonra bütün hevesim kaçtı 🤣
tontirik huma2018 16+3 oldum. Yarın kontrolüm var. Güzel geçiyor çok şükür sadece sabah bulantım oluyor o kadar. Bide gün içinde acıkırsam oluyor 😂🤩
tontirik Ogretmenim7 2 insan savundum diye. Kötü bişey de demedim ama olsun çektim cezamı çıktım ahshshhs 😂😂
Ogretmenim7 tontirik Ya minnoş şey🐣hatırlamıyorumki canım hümaya erkek demiştim ama😂sana ne dedim bılmıyorum