Fatmalpay Kizlar 14+4 üz kan sulandirici ignemi vurmayi unutmusum 2 saat gec yaptim bisey olur mu ya 😔
Dilek37 Fatmalpay bende kullanıyorum ama bişey olcağını düşünmüyorum aynı saatlerde yapılmasını öneriyorlar ama bikereden birşey olmaz sanki
Beste2 Fatmalpay Bir şey olmaz Allah ın izniyle, bende bir saat geç vurmuştum korkmuştum baya ama sıkıntı olmadı.