BNNRTNCKLC Kızlar , Allah nasip ederse 10 Haziran perşembe günü suni sancı ile doğum başlatılacak açıklığım sabit 2,5cm bebek henüz kanala girmedi nişan geldi ama tık yok düzenli sancılarım yok şekerden dolayı karın çevresi önden gidiyo riske atmamak adına doktorum 38 . Haftada doğumu başlatalım dedi çok heyecanlıyım ve ufaktan tırsmadımda değil 🙈 Bu arada kilosu 3.500 , boyu 50cm prensesimin 🌸🤍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Busra2706 BNNRTNCKLC ilk gebeliğiniz mi? Bende 37+1 im kanala girmedi bebeğim doktorum ilk gebeliklerde bu haftalarda girmezse 38e kadar bekleyelim sezaryen günü verelim dedi. Sağlıkla alırsınız umarım kucağınıza
idiloska Benim de bugün belli oldu, 22-30 Haziran arası bir gün seçeceğim, epidural sezeryen. Bebiş dönmemiş, 2 hafta daha bekliyoruz normal tarihi olarak, dönerse ki çok nadir son anda dönmesi dedi, normal doğum ama dönmüyorsa 22-30 arası sezeryen.
BNNRTNCKLC Busra2706 İlk gebeliğim benim doktorum bu hafta gelmezse zaten hiç gelmez dedi ama açılma var 2,5 cm o yüzden önce suni sancı verecekler duruma göre en son ihtimal sezaryen dedi hayırlısı ve sağlıklısı hangisiyse o olsun miniklerimiz için 🌸🤍🙏🏻
Busra2706 BNNRTNCKLC umarım sizin için en kolayı olur. Sağlıkla kucağınıza alırsınız :) hikayenizide burda paylaşırsınız :)