Dilek33 Mrvklnc arkadaşım aldı kullanıyor ilk başlar güzel cekiyormus daha sonra çekim özelliğini kaybedyrmus birde çok ağrıtiyor dedi en iyisi Philipsmis bnde alacaktım elektrik kiwi o öyle diyince almadım bunu almak yerine mochi normal göğüs pompası daha iyi dyr onu al dedi bana
MerveKaya38 Mrvklnc ablam ve arkdsim kullandi çok memnun kaldilar bende aldım ama henüz doğum yapmadim bide Trendyol dan baktim hep mumnun kalmışlar şikayet eden yoktu canım .
Lulemom 130 liraya aldım. Henüz kullanmadım. İdare etsin diye aldım aslında. İlk günler lazım olursa diye aldım yani. Belki kullanmazsam çok para vermeyim dedim. Kullanacak olursam o zaman kaliteli bişi alırım diye düşünüyorum
Mrvklnc @Dilek33 onu da baktım onda da göğüs ucunu hep yara yapıyor demişler ama kimisi de yerleştirmesini ve kullanmasını öğrendiğinizde çok iyi diyordu o yüzden kiwiye yönelmiştim ben de
Dilek33 Mrvklnc aynen öyle bnde kişi elektrik gogus pompası alayım dyrdim arkadaşım öyle diyince almadım henüz karraszm
MerveKaya38 Mrvklnc aynen canım çok para vermeye gerek yok bence ideal ürün saten kötü olsa almazdım 🤗
Mrvklnc @Lulemom ben de sizin gibi düşünüyorum belki gerek olmaz diye çok pahalı bi şeye gitmek istemedim
DerinsMomm Kullanıyorum gayet memnunum hatta kardesim ve bir arkadasımda kullanıyor.Pahalı muadillerini aratmıyor.
Mrvklnc @DerinsMomm ne kadar zaman kullandınız belli bi süreden sonra çekim özelliğini kaybediyor diyorlar ya öylr bi şey oldu mu sizde
DerinsMomm Mrvklnc Ben daha bir haftalık anneyim daha cok erken ama kardesim bir bucuk yıldır kullanıyor.Çalıstıgı için çok fazla kullanıyor özellikle.Gayet memnun su an.