ea123 Kızlar 33.haftadayim üzerimde çok şişlik var ağırlaştim ve çok mu yiyorum bilmiyorum aslında cok ta yemiyorum sürekli çok tokmus hissi var karnım geriliyo sizde de durumlar böyle mi
FERBU ea123 bende 32 içindeyim aynen şişkinlik yemek yiyorum mideme ağrı giriyor bazen çok tok hissediyorum göbeğimde ağırlaştı hissediyorum🙄
Nurayademir ea123 çok şükür şişlik yok ama ağırlastım bende biraz bel ağrım oluyor bi de yemek yerken ben de 3-4 lokmadan snra doyuyorum hemen ağrı gırıyor karnıma
midekoruyucu ea123 ben bebek büyüdüğü için organlara olan baskı arttı diye biliyorum. O yüzden sindirim problemi çok fazla yaşıyoruz. Ben 1 tabak çorbayla doyuyorum artık 🤷🏻♀️
Egitimcianne Ben de bir haftadır ağırlaşmış hissediyorum önceden hareketlerim bu kadar kısıtlanmıyordu.Valla gün içerisinde bazen iyi bazen kötü hissediyorum belli olmuyor hiç
ea123 Bende de yoktu aslında çok kilo da almamıştım annem çok yürüme erken doğar dedi kesin o yüzden oldu 🙈 çıkıp eski formuma devam edeyim en iyisi
ZuMMeh06 ea123 nefes alamıcak gibi oluyorum yesemde yemesemde karnım şiş hazımsızlık var hiç bi şeklde geçmıyo😕