2.Gebeligim ilki erkekti bu kiz ona ragmen sadece bi 10lu hastane cikisi ve 2 tane daha takim aldim okadar abisinin esyalari daha tertemiz durdugu icin masraf yapmak istemedim buyudukce alirim diye dusundum ayni cinsiyet olsaydi sadece bi hastane cikisi alirdim sanirim onun disinda masraf yapmazdim hayat sartlari okadar pahali ki ihtiyaciniz yoksa almayin derim bebekler okadar cabuk buyuyorlar ki aldigimiz esyalar 1 ay giydiremeden elimizde kaliyor